II. Errepublika Garaiko (1931-36) Partido Politiko nagusiak eta beraien “kokapena” Errepublikarekiko


Eztabaidagarria bada ere gorago ala beherago jarri izana partidu batzuk, ideia orokor bat izateko baliagarria izango delakoan.

Errepublikaren tendentzia politikoak eta helburuak PDF

 

Luken -ri buruz

Donostiarra, 1972. urtean jaiota, hiru seme-alaba ederren aita. Historian lizentziatua, irakasle bokazioz. Oraingoz, La Salle Donostia Zuzendari Orokorra, laster, kargurik gabe.
Post hau Historia, Historia 2. Batx. atalean publikatu zen. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

3 erantzun II. Errepublika Garaiko (1931-36) Partido Politiko nagusiak eta beraien “kokapena” Errepublikarekiko -ri

  1. ASCEN-k dio:

    Kaixo: Eskerrik asko Errepublikakoa bidaltzeagatik. 2.Batxilergorako daukazun materiala primeran dago . Ni ere 2.Batxilergoan nago,baina ez naiz oso trebea ordenagailuarekin. Zuk egiten duzun guztia jarraitzen dut. Saiatzen naiz batzuetan “Scrib” delako horretatik gauzak lortzen, baina ezin dut. Ez dakit nola egin. Posiblea izango litzateke zuk esatea nola egin?.Eskertuko nizuke.

    Eskerrik asko eta agur bero bat

    Ascen

    _____

    • Luken-k dio:

      Mila esker Ascen, material nahiko xumeak dira, tamalez ezin dut nahiko nukeen denbora guztia erabili klaseak prestatzen, inoiz aukera izatea espero dut, eta esplaiatuko naiz. Tira, Scribid horretarik nire materialak lortzeko ez dakit nola egin, ongi iruditzen bazaizu eta gmail-eko zure korreo helbide bat pasako bazenit google-docs-driven utziko nizkizuke nire material guztiak (kontuz eh, akats pila daude, benetan). Pozten nau nire lana baliagarria izatea.
      Mila esker berriz ere eta ongi izan.

    • Luken-k dio:

      Barkatu, bazpada ere nire emaila uzten dizut, luken@lasalledonostia.com
      Ongi izan.

Utzi erantzun bat

